فرمانداري شهرستان مهران

دولت تدبیر و امید

جلسه شورای اداری شهرستان مهران برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان مهران برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان مهران به ریاست مهندس ملکشاهی فرماندار شهرستان مهران و اعضای مربوطه ،معتمدین شهرستان،احزاب و ...در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه هرکدام از اعضا گزارشی از عملکرد اداره خود را را ارائه داده و در ادامه معتمدین شهرستان مسائل و مشکلات مربوط به مهران را بیان نمودند.

مهندس ملکشاهی فرماندار شهرستان مهران در این جلسه گفتمسئولین باید در جلسات شورای اداری گزارش کار داده و پاسخگو باشند.هدف همه ما اعطلای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

وی در ادامه افزود:برای برنامه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جلسات متعددی برگزار نمودیم و بر خود وظیفه می دانیم که برنامه ها را به خوبی انجام دهیم در اوایل انقلاب خدماتی اعم از آب و برق و گاز  و ....نداشتیم و یا بسیار کم بود ولی اکنون پیشرفت چشمگیری را داشتیم.

وی در ادامه بیان داشت:1500میلیون یورو در شرکت نفت سرمایه گزاری شده و 1000میلیارد در سامانه گرمسیری هزینه شده است.

ما بایستی تلاش کنیم که هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر را برگزار کنیم.و همه مدیران بایستی هر هفته میز خدمت را در نماز جمعه برگزار نمایند و نسبت به مردم پاسخگو باشند.

وی در ادامه به بحث اشتغالزائی اشاره داشتند و گفت:در بحث اشتغال زائی به دنبال بومی سازی نیروها هستیم و بایستی تقویت کنیم هم طرح های اشتغالزائی و هم پرداخت وام ها.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است